keskiviikko 8. heinäkuuta 2009

Bordercollie Sanomat 7/2009

STOP! Sinä unelmiemme karvakasa,

Kaksi edustavaa rotunaista hakee karvaista urosseuraa lämmikkeeksi viileneviin kesäiltoihin. Olemme urheilullisia ja solakoita. Toivottavasti sinäkin. Etsimme puhdasrotuista kumppania, mutta kun pari päivää tutustutaan, ei rodullasikaan enää ole niin väliä.

Jätä meille viesti sopivaksi katsomaasi puskaan tai sähkötolppaan Suuruspäässä, tai pistä viestiä blogin kautta. Kuvasta varma vastaus.

Rakkain nuuhkimisin,

Vimma ja Tara
















Ei sitten mennä Taran kanssa tänään agiliitoilemaan. Sekin aloitti juoksut. Kohta on koko Jyväskylän Suuruspää sekaisin. =D

3 kommenttia:

  1. Hi, it's a very great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    VastaaPoista
  2. Meillä kävi joitain vuosia sitten niin, että siskon narttu ja meidän Enni synkronoi juoksut. Sinä vuonna ennillä oli sitten kolmet juoksut.......

    Tsemppiä hormoonihirrrviöiden kanssa elelyyn!

    VastaaPoista
  3. Vau tytöt - erityisesti sinä pystykorvainen. Olen ihastunut sinuun nyt jo, vaikken ihan varma vielä olekkaan tunnenko tuoksusi tänne Nokialle saakka. Ehkä - kun oikein nenäni käännän kohti Jyväskylää...Hmmmm.. hormonit jo ainakin hyrräävät pelkästä ajatuksesta.
    Minulle kelpaisi lyhempikin suhde, hmm..sanoisinko, että jopa ihan yhden yönkin suhde - anteeksi, jos olen röyhkeä, mutta tavalleni uskollisesti hyvin suorasukainen ja rehellinen. Perheen perustaminen ei ole ihan vielä mielessä, mutta harjoitellahan sitä voisi - eikö?
    Olen tumma, tulinen, pystykorvainen ja ehdottoman sporttinen ja hmm.. oikea gentlemanni ja hellä rakastaja - luulen, ei tietoa. Minulla on mahtava kaulus - sellainen, josta Miehen tuntee. Kuvaa ei ole tähän hätään, mutta googleta kuvahaku "Viski ja Pia ", minä olen se karvaisempi. Nähdään pian , joohan!

    VastaaPoista

Jätä terveisiä Vimmalle tai perheenjäsenille!